Powered By Blogger

miercuri, 16 decembrie 2009

Pariu Castigator



Citeste randurile de mai jos si vei intelege ca se pot
castiga multi bani din pariuri sportive.Toata lumea
se intreaba cum se poate ??
Dupa ce am pierdut foarte multi bani la casele de
pariuri m-am decis sa gasesc o metode de a
castiga.Am plecat de la ideea « cum casele de
pariuri ne iau noua bani putem si noi sa le luam
bani lor » si am dezvoltat un sistem de pariere
100% sigur.

Nu am de gand sa iti umplu capu cu teorii si istoria pariurilor si tot felul de povesti.
Asa ca trecem direct la subiect:
Exista 2 nivele de pariori Incepatori si Avansati
Pentru incepatori am conceput metode mai simple,adica se incepe cu bani mai putini si mai usor de calculat, de pus in practica.
Pentru cei avansati metodele sunt putin mai grele dar se castiga bani mai multi
Toate schemele sunt 100% sigure, diferenta este de experienta dintre pariori.

Schemele de joc se bazeaza pe teoria caselor de pariuri, exact cum fac ele sa ne ia noua bani, noi vom face invers si bani vor fi de partea noastra.

Schema are urmatoarea logica: se pariaza pe evenimente care se intampla intotdeauna(gen fault, corner, aut,cartonas galben...etc etc ) NU SE PARIAZA PE REZULTATE FINALE.
Apoi se aplica o formula calculata de mine in 8 ani de studiat pariuri....CU AJUTORUL FORMULEi POTI PIERDE PANA LA 15 PARIURI CONSECUTIVE si e imposbil din moment ce pariem pe evenimentele care se intampla sigur intr-un meci.NU EXISTA MECI FARA CORNER,FAULT SAU AUT.
Asta e doar un mic exemplu ca sa vezi ca nu vorbesc prostii, in carte sunt formule mult mai bune, pe tenis si baschet.
In carte aveti un tabel cu un exemplu cum poti investi 50euro in pariuri si in 30 de zile sa ai 650 euro in cont.
Trebuie doar sa fim realisti si sa avem rabdare, exact ce fac si casele de pariuri, asteapta pana gresim noi si ne iau bani,casele de pariuri se bazeaza pe anumite calcule extrem de simple dar nimeni nu se gandeste la ele.

Cartea pentru incepatori cuprinde absolut orice informatie, pas cu pas,cum ne deschdem un cont, cum cautam pariu, cum calculam miza, absolut totul.

Asadar cartea se adreseaza tuturor, chiar si celor care sunt la inceput


Numele meu este Ovidiu Bulzan, sunt din Timisoara, pariez de 8 ani iar aceasta carte am scris-o cu gandul de ai ajuta si pe alti sa isi recupereze bani pierduti la pariuri.

Pretul carti este de 300 de euro, celor care nu sunt convinsi 100% de ce am scris mai sus le ofer posibilitatea de a plati un avans iar restu cand vor fi in castig.

Pentru amanunte va las o adresa de mess, unde putem vorbi mai detaliat.






Informatii suplimentare pe mess ID : pariu_castigator







8 comentarii:

Anonim spunea...

Ce pot sa apreciez ca nu ne iei cu prosteala si treci direct la subiect.
Ti-am trimis un mail si vreau si eu cartea...

Anonim spunea...

Astept cartea si revin cu comentarii.

Anonim spunea...

stii ceva de site-ul http://www.betin.com/ro

Alin spunea...

faortte bune aceste sfaturi

Anonim spunea...

Asi vrea sa cumpar cartea asta team cautat si pe adresa de mail si nu team gasti Mai vinzi cartea sau nu

madalin spunea...

Deci u teoretic din ce spui ai profit garantat de 100la suta..deci ai o gramada de bani..atunci te intreb dc ai mai vinde cartea? Daca faci o gramada de bani? Iar dak u spui k merge cu acont ai restul dupa ce castigam, iti dau un acont de 5euro..si restul dupa, ca oricum castigul il am garantat,deci nu trebuie sa.ti faci nicio grija in cea ce priveste restul de plata,nu ??

ddr spunea...

Ai luat cartea? Sau e o mare teapa?

Anonim spunea...

Nu mai minti,nu exista ceea ce tu afirmi,iar daca tu ai face o gramada de bani nu ai mai vinde nimic!!!!!!!